C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
:: That Is Me ::
Friday 4 October 2013 • 12:16 • 0 comments

Hye,assalamualaikum... Nama saya Maisarah Aminah 'Ariqah bt. Mohd Zamzami bin Abd Hamid...Kamu semua boleh panggil saya dengan nama samaran saya iaitu Maisarah/EyQa...Umur saya 13 tahun... Masih muda bukan.. haha ;) Saya masih belajar di sekolah SMK Ahmad Boestamam,Sitiawan Perak Darul Ridzuan...Salam berkenalan kepada blogger-ii yg sudi baca dan layan  entry-ii yang tak seberape ini... Tujuan utama EyQa tulis entry-ii at blog ni...hanya untuk share apa yang patut EyQa rase nak share dengan kamu semua...Maaflah kalau entry-ii EyQa tidak berapa menarik dan membosankan bagi korang.. By The Way.. Selamat Datang Ke Blogger "A Lot Of My Diary" by EyQa AriQah... Selamat membaca semua! ;)

 

Kamu semua boleh contact EyQa melalui ::facebook,twitter,wechat n lain:: di sini EyQa ada tinggalkan link facebook dan twitter EyQa.. so kalau rasa-ii nak kenal EyQa dengan lebih mendalam.. boleh lah jadi friends EyQa di fb n follow EyQa di twitter...

::https://www.facebook.com/eyqa.maisarah ::

::https://twitter.com/EyQa_AriQah ::



FUTURE
MY WORDS;
Hye. Maisarah was my name.Thirteen. Am with someone special. Nice to know you.

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;